שאלות ותשובות
בדף זה תוכלו למצוא את התשובות לכל השאלות הקשורות להעלאת הקבצים, מילוי ההזמנות, התשלום והמשלוח.
אם אינכם מוצאים תשובה לשאלתכם אנא צרו קשר ע"י כפתור הצרו קשר בתפריט האתר.
הנושאים שניתן למצוא בדף זה:
המעבדה – מי אנחנו, קיימות, מה אנחנו מציעים..
הזמנות והעלאת תמונות – איך מזמינים, איך שולחים תמונות, איך יודעים שהן הגיעו.
הדפסת התמונות – דברים שחשוב לדעת לפני ששולחים את התמונות, קבצים וצבעים
אפשרויות החיתוך השונות – מה קורה אם שולחים תמונות בפרופרופציה שונה מההדפסה (בגדלים 10/13,10/15,13/18,15/21).
תשלומים, הנחות וביטולים – ביצוע ההזמנה, הזנת קוד קופון, ביטולי הזמנות ועדכונם.
משלוחים ואיסוף עצמי – זמני ייצור ומשלוח, איסוף עצמי ואפשרויות משלוח.
המעבדה
מי אתם?
דיפרינט מבית דפוס איילון הינה מעבדת צילום מקצועית מהמובילות בעולם.
המעבדה מפיקה את כל מוצריה בעזרת הטכנולוגיות הטובות ביותר תוך שמירה על העקרונות החשובים ביותר עבורה: שירות, איכות וחדשנות.
האתר המהפכני dprint.co.il הינו אתר המאפשר לכל אחד ואחת להדפיס בקלות את התמונות החשובות לו ולה במחירים המשתלמים ביותר.
בין מוצרי החברה ניתן למצוא: פיתוח תמונות, הגדלת תמונות, הפקת תערוכות, הפקת תמונות קבע למשרדים, אלבומים דיגיטליים ועוד מוצרי פוטו רבים נוספים.
איפה אתם?
דפוס איילון נמצא בפועלי צדק 2, א.ת תלפיות בירושלים, ואנו מציעים משלוחים למאות נקודות איסוף הפזורות ברחבי הארץ ומשלוחים עם שליח עד בית הלקוח (משלוחים הינם בתוספת תשלום)
ניתן לקרוא עוד על אפשרויות המשלוח בהמשך הדף ובדף המשלוחים וזמני הפקה
איך זה שאתם מוכרים במחירים האלו?
אנו מעבדת צילום מרכזית וכך אתם נהנים מהאיכות והגודל שלנו. וזה אומר שאנו מפיקים בקווי הפקה גדולים את מוצרינו כך שאנו יכולים להוזיל את העלויות שלנו מבלי לפגוע חלילה באיכות המוצרים. אנחנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר (הדפסת תמונות ע"ג נייר פוטו דיגיטלי (chroma – professional photo paper) ולא נייר כימי של פעם שדוהה אחרי יחסית מעט זמן.
דבר נוסף חשוב שמאפשר לנו להוזיל את עלויות ההפקה היא הטכנולוגיות היחודייות שלנו, מיד עם שליחת התמונות להפקה המערכת החכמה שלנו מתחילה לעבוד על ההזמנה כך שלא יהיו עיכובים בהפקה.
פרט לכל זה אנחנו פשוט מאמינים במכירה במחירים חברתיים שמאפשרים לכל אחד להדפיס את התמונות האהובות ולשמור על הזכרונות.
אז בדיפרינט אתם מקבלים את ההדפסים שלכם במחיר משתלם וכל זה מבלי לצאת מהבית.
מה אתם מציעים?
בין מוצרי החברה ניתן למצוא: פיתוח תמונות, הגדלת תמונות, הפקת תערוכות, הפקת תמונות קבע למשרדים, אלבומים דיגיטליים ועוד מוצרי פוטו רבים נוספים.
באתר ניתן לרכוש שוברים שניתנים למימוש בתוך תקופה של חמש שנים.
השוברים הינם למימוש חד-פעמי. ישנם שוברים שהם לזמן מוגבל עם מוצרים במהדורה מוגבלת (כמפורט באותם מוצרים).
ישנם באתר גם "מוצרי מדף" כמו אביזרי תצוגה.
קיימות וסביבה
החברה מעודדת שינוי תפיסתי-חברתי על ידי הטמעת עובדים עם מוגבלויות בקווי הייצור המתקדמים.
כמו כן החברה שואפת לצמצום ההשפעה הסביבתית השלילית ולכן החברה בחרה במדפסות פוטו דיגיטליות הידועות בכך שהן בעלות טכנולוגיות ירוקות יותר מהמקבילות.
בנוסף נייר הפוטו שעליו אנו מדפיסים את התמונות הינו נייר אקולוגי וכן אנו מקפידים כי כל פחת של נייר מהמעבדה יועבר למיחזור.
לקריאה נוספת על קיימות בדיפרינט
האם שירות הדפסת התמונות שאתם מציעים זה הפיתוח תמונות שהייתי עושה בעבר?
בעבר היינו מצלמים על גבי תשלילים ("פילים"), מפתחים את התשליל ולאחר מכן מפתחים את התמונות.
היום שהטכנולוגייה התקדמה כל כך כבר אין את תהליך פיתוח התמונה והיום התמונות מודפסות ישירות על-גבי מצעי נייר איכותיים ללא צורך בשימוש בכימיקלים בתהליך.
איכות ההדפסה של היום היא האיכות הכי גבוהה שהייתה אי-פעם.
אז כן, הרעיון של הדפסת התמונות הוא בבסיסו אותו דבר כמו הפיתוח תמונות של פעם רק שעם התקדמות הטכנולוגייה גם ההדפסות השתפרו.
באיזה דפדפנים אתם תומכים?
אנו תומכים באופן רשמי ב- Chrome, Firefox ו-Safari, אך כל דפדפן מודרני צריך לפעול ללא בעיות.
לצערנו, אנו לא תומכים ב- Internet Explorer מכיוון שמיקרוסופט אינה תומכת בדפדפן זה יותר.
האם יש לכם אפליקציה לסלולר/טאבלט?
לא, אך זה לא מונע מכם להזמין את התמונות היפיפיות שלכם דרך הדפדפן בטאבלט או בסלולרי.
הזמנות והעלאת התמונות
איך עושים הזמנה באתר?
בחרו את המוצרים שתרצו להזמין, הוסיפו את כולם לעגלת הקניות (אפשר להוסיף לעגלה את כל המוצרים יחד וכך לשלם רק פעם אחת דמי משלוח).
בסוף תהליך התשלום יופיע באתר מספר הזמנה ייחודי שלך (זהו מספר השובר).
אם יצאת מהדף אין מה לדאוג המספר שובר נשלח אליך גם בדוא"ל.
כנסו לדף שליחת הקבצים להדפסה.
העלו את התמונות מהמחשב, הטאבלט או הסלולרי שלכם.
וזהו.. התמונות המודפסות בדרך אליכם.
למה אני צריך לשלם לפני שליחת התמונות?
באתר ניתן לרכוש שוברים להפקת תמונות מוצרים נוספים, השובר הוא עם תוקף לעד חמש שנים (למעט כאשר כתוב אחרת).
ניתן לממש אותו מתי שתבחרו, בין אם זה ברגע הרכישה או שנתיים אחרי, השובר הוא שלכם. זכרו רק שאת השובר ניתן לממש בפעם אחת בלבד.
אצלנו ניתן גם לבחור איך לשלוח אלינו את התמונות: דרך האתר, גוגל דרייב ואפילו דרך הוואטסאפ (יש גם אפשרויות נוספות מפורטות בהמשך הדף).
לא קיבלתי אישור הזמנה – האם ההזמנה שלי התקבלה?
לאחר ההזמנה יופיע באתר אישור המאשר את קבלת ההזמנה וכן ישלח אליך דוא"ל המשאר זאת. אם לא קיבלתם את האישור אנא בדקו אם מופיעה הודעת שגיאה.
אם לא מופיעה הודעת שגיאה ולא קיבלתם את האישור (גם לא בספאם או בקידומי מכירות) אנא צרו קשר דרך דף הצור קשר בשביל לבדוק האם ההזמנה התקבלה.
איך ניתן לשלם?
אנחנו מכבדים תשלומים באמצעות כרטיס אשראי ויזה/מאסטרכרד/דיינרס/אמריקן אקספרס וכן תשלום באמצעות שירות התשלומים של PayPal ( בפייפאל ניתן לשלם בכרטיס אשראי ויזה או מאסטרכרד או באמצעות יתרה קיימת בחשבון הפייפאל אם ישנה).
אם ברצונך לשלם במזומן ניתן להגיע למעבדה לצורך השלמת ההזמנה.
אם ברצונך לשלם באמצעות העברה בנקאית יש ליצור איתנו קשר לצורך השלמת ההזמנה (לתשלום בהעברה בנקאית ישנה תוספת דמי טיפול בסך 15 ש"ח).
אני צריך חשבונית מס על הרכישה, איך אקבל אותה?
חשבונית המס/קבלה מונפקת אוטמטית מיד לאחר התשלום ע"ש השם הפרטי והשם משפחה שמזינים בעת הרכישה ונשלחת מיד בדוא"ל אליך.
אנא שימו לב שבתשלום דרך פייפאל השם שיופיע בפייפאל הוא השם שיוצג בחשבונית.
שימו לב כי לא ניתן לשנות חשבונית לאחר הנפקתה.
איזה קבצי תמונות אתם מדפיסים?
אנחנו מקבלים את כל הפורמטים הנפוצים לתמונות: Jpg, Jpeg, Png, Gif, Tif, Bmp, Heic.
אם יש לכם קבצי תמונות להדפסה שאנחנו לא תומכים בהם ניתן להמירם בכל אחד מהיישומים החינמיים הנמצאים ברחבי האינטרנט.
קבצים שאינם נתמכים שישלחו אלינו לא יופקו והמערכת שלנו תדלג עליהם באופן אוטמטי כך שגם לא תתקבל על כך הודעה.
איך אפשר לשלוח את התמונות להפקה?
לאחר ביצוע ההזמנה באתר וקבלת מספר השובר אפשר לשלוח את התמונות דרך:
1. האתר שלנו
2. שיתוף תיקיה בגוגל דרייב / גוגל תמונות
3. שליחה דרך ויטרנספר
4. וואטסאפ (להדפסים בגודל 10×15 ס"מ או קטנים יותר)
5. הבאת התקן זיכרון נייד (דיסק און קי או כונן נייד עם חיבור USB) למעבדה בירושלים
שליחת תמונות להפקה דרך האתר
לאחר ביצוע ההזמנה באתר וקבלת מספר השובר אפשר לשלוח את התמונות דרך האתר שלנו.
ניתן לשלוח עד 20GB בשליחה אחת.
בשליחה דרך המחשב ניתן לשלוח גם תיקיות שלמות.
בסיום השליחה תופיע באתר הודעת אישור על שליחת הקבצים בהצלחה (לא מקבלים בדוא"ל הודעת אישור).
הזמנת הדפסת תמונות בגודל 10×13/10×15/13×18/15×21? ניתן לבחור את אופן חיתוך התמונה (בררת המחדל הינה חיתוך חכם).
הזמנת כמה מוצרים שונים? (לדוגמה הדפסת תמונות וזיגזג) אם אתם מעלים את הקבצים מהמחשב פשוט העלו כל מוצר בתיקיה משלו עם שם המוצר. אם אתם מעלים את התמונות מהסלולר או מהטאבלט פצלו את שליחת הקבצים לפי מספר המוצרים (לדוגמה שילחו פעם ראשונה רק את הדפסת התמונות ולאחר שתסימו את משלוח הקבצים שלחו בנפרד את הזיגזג. כמובן עם אותו מספר ההזמנה, יש לציין בהערות איזה מוצר נשלח באותה הפעם). אנא שימו לב שיש לעשות את משלוח הקבצים באותו הזמן ברצף.
רוצים להפיק מספר העתקים? שלחו את הקבצים כמספר הפעמים שתרצו או הכניסו אותם לתיקיה ששמה הוא מספר ההעתקים שתרצו (לדוגמה תיקיה בשם 2 העתקים).
בשליחה דרך הסלולרי אנא שימו לב להישאר בפוקוס על האתר בזמן השליחה ולא לעבור לאפליקציות אחרות על מנת שהשליחה תצלח.
שליחת תמונות להפקה דרך שיתוף תיקיה בגוגל דרייב / גוגל תמונות
לאחר ביצוע ההזמנה באתר וקבלת מספר השובר אפשר לשלוח את התמונות ע"י שיתוף תיקית דרייב או אלבום גוגל איתנו.
שימו לב שגוגל כמובן אינה קשורה לדיפרינט ואין דיפרינט אחראית על שליחת קבצים דרכה.
חשוב לכתוב את מספר השובר בהודעת השיתוף על מנת שנשייך את השיתוף אליך.
יש לשתף את כתובת הדוא"ל dprint@dprint.co.il לאחר קבלת השיתוף אצלנו תקבלו דוא"ל חוזר לאישור הקבלה (הדוא"ל מתקבל לרוב במהלך שעות פעילות המעבדה).
הזמנת הדפסת תמונות בגודל 10×13/10×15/13×18/15×21? ניתן לכתוב לנו בהודעה את אופן חיתוך התמונה הרצוי על ידך (בררת המחדל אם לא כותבים הינה חיתוך חכם).
אם אינך רוצה שנעשה תיקוני צבע קלים (במידת הצורך) בתמונות יש לכתוב לנו בהודעה: ללא תיקוני צבע.
רוצים להפיק מספר העתקים? שלחו את הקבצים כמספר הפעמים שתרצו או הכניסו אותם לתיקיה ששמה הוא מספר ההעתקים שתרצו (לדוגמה תיקיה בשם 2 העתקים).
הזמנתם כמה מוצרים שונים? (לדוגמה הדפסת תמונות וזיגזג) אם אתם משתפים מהדרייב פשוט צרו תת תיקיות כאשר לכל מוצר תיהיה תיקיה שונה ששם התיקיה הוא שם המוצר. אם אתם משתפים אלבום תמונות שלחו אלבום נפרד לכל מוצר, יש לציין בהודעה איזה מוצר נשלח באותה הפעם. אנא שימו לב שיש לעשות את משלוח הקבצים באותו הזמן ברצף.
שליחת תמונות להפקה דרך ויטרנספר
לאחר ביצוע ההזמנה באתר וקבלת מספר השובר אפשר לשלוח את התמונות ע"י שליחתם באתר העברת הקבצים wetransfer.
שימו לב שהאתר הנ"ל אינו קשור לדיפרינט ואין דיפרינט אחראית על שליחת קבצים דרכו.
חשוב לכתוב את מספר השובר בהודעה על מנת שנשייך את השיתוף אליך.
יש לשתף את כתובת הדוא"ל dprint@dprint.co.il לאחר קבלת השיתוף אצלנו תקבלו דוא"ל חוזר לאישור הקבלה (הדוא"ל מתקבל לרוב במהלך שעות פעילות המעבדה).
הזמנת הדפסת תמונות בגודל 10×13/10×15/13×18/15×21? ניתן לכתוב לנו בהודעה את אופן חיתוך התמונה הרצוי על ידך (בררת המחדל אם לא כותבים הינה חיתוך חכם).
אם אינך רוצה שנעשה תיקוני צבע קלים (במידת הצורך) בתמונות יש לכתוב לנו בהודעה: ללא תיקוני צבע.
הזמנת כמה מוצרים שונים? (לדוגמה הדפסת תמונות וזיגזג) אם אתם מעלים את הקבצים מהמחשב פשוט העלו כל מוצר בתיקיה משלו עם שם המוצר. אם אתם מעלים את התמונות מהסלולר או מהטאבלט פצלו את שליחת הקבצים לפי מספר המוצרים (לדוגמה שילחו פעם ראשונה רק את הדפסת התמונות ולאחר שתסימו את משלוח הקבצים שלחו בנפרד את הזיגזג. כמובן עם אותו מספר ההזמנה, יש לציין בהערות איזה מוצר נשלח באותה הפעם). אנא שימו לב שיש לעשות את משלוח הקבצים באותו הזמן ברצף.
רוצים להפיק מספר העתקים? שלחו את הקבצים כמספר הפעמים שתרצו או הכניסו אותם לתיקיה ששמה הוא מספר ההעתקים שתרצו (לדוגמה תיקיה בשם 2 העתקים).
בשליחה דרך הסלולרי אנא שימו לב להישאר בפוקוס על האתר בזמן השליחה ולא לעבור לאפליקציות אחרות על מנת שהשליחה תצלח.
שליחת תמונות להפקה דרך וואטסאפ
אם הזמנת הדפסת תמנונות בגודל 10×15 ס"מ או פחות, לאחר ביצוע ההזמנה באתר וקבלת מספר השובר אפשר לשלוח את התמונות בוואטסאפ 058-7700762.
שימו לב שוואטסאפ כמובן אינה קשורה לדיפרינט ואין דיפרינט אחראית על שליחת קבצים דרכה.
יש לרשום בהודעת טקסט את מספר השובר עם סולמית (שלחו את המספר כהודעת טקסט ולא כצילום מסך).
לאחר מכן מקבלים הודעת אישור להתחלת שליחת התמונות ואז יש לשלוח את כל התמונות להפקה ברצף.
בסיום השליחה כתבו: סיום (המערכת שלנו לא תזהה אף הודעה אחרת לסיום השליחה ולא תזהה את ההודעה אם יהיה טקסט נוסף באותה הודעה).
אנא שימו לב כי תמונות שישלחו ולאחר מכן ימחקו עלולות להיות מודפסות, אנא שלחו רק את התמונות שתרצו להפיק.
לא ניתן לשלוח תמונות כקבצים מצורפים רק כשליחת תמונות רגילה.
הזמנת הדפסת תמונות בגודל 10×13/10×15/13×18/15×21? ניתן לכתוב לנו בהודעת טקסט נפרדת מיד לאחר כתיבת הודעת הסיום את אופן חיתוך התמונה הרצוי על ידך (בררת המחדל אם לא כותבים הינה חיתוך חכם).
אם אינך רוצה שנעשה תיקוני צבע קלים (במידת הצורך) בתמונות יש לכתוב בהודעת טקסט נפרדת מיד לאחר כתיבת הודעת הסיום: ללא תיקוני צבע.
הזמנתם כמה מוצרים שונים? (לדוגמה הדפסת תמונות וזיגזג) שלחו הודעת טקסט נפרדת עם המילה מוצר ושם המוצר (לדוגמה מוצר 1015) ולאחר מכן שלחו את כל התמונות לאותו המוצר בסיום כתבו בהודעת טקסט את שם המוצר הבא וכן אלה. אתם תקבלו הודעת אישור על הפרדת המוצרים לאחר כל כתיבה כזו. חשוב לכתוב את שם המוצר במילה אחת ללא רווח (לדומגה להדפסה 10×15 כתבו פשוט 1015).
רוצים להפיק מספר העתקים? שלחו הודעת טקסט "מוצר 1015×2" ואז שלחו ברצף את כל התמונות להדפסה ב-2 העתקים (כמובן ניתן לעשות זאת עם כל כמות או מוצר רק חשוב לכתוב את שם המוצר במילה אחת ללא רווח כמו בדוגמה 1015X2).
לאחר כתיבת הודעת הסיום תקבלו הודעת אישור על קבלת התמונות.
מה קורה אם אשלח יותר או פחות תמונות ממה שהזמנתי?
לאחר השלמת התשלום תקבלו באתר מספר שובר וקישור לשליחת התמונות.
במידה ושולחים פחות תמונות ממה שיש בשובר לא ניתן יהיה לשלוח תמונות נוספות לאותו השובר ולא ניתן יהיה לקבל החזר/זיכוי בגין יתרת תמונות שלא הופקה.
במידה ושולחים יותר תמונות ממה שיש בשובר רק מספר התמונות שיש בשובר יופקו כאשר סדר ההדפסה הינו אלפבתי (כלומר התמונות האחרונות בסדר אלפבתי לא יופקו במצב כזה).
אנו לא שולחים התראה על חוסר/עודף בתמונות ובאופן אוטמטי התמונות מועברות להפקה.
הדפסת התמונות
מה קורה אחרי שאני שולח את ההזמנה שלי?
מיד עם קבלת הקבצים המערכת החכמה שלנו מתחילה לעבוד עליהם, להדפיס אותם (ההדפסה הינה לפני סדר אלפבתי) ולארוז אותם.
מיד שההזמנה מוכנה תקבלו הודעה בדואר האלקטרוני שההזמנה מוכנה ואם בחרתם לקבלם באמצעות משלוח לנקודת איסוף או שליח אז ההזמנה בדרך אליכם.
האם הגודל ואיכות התמונות שלי חשובים?
בהחלט גודל ואיכות התמונה חשובים מאוד.
ככל שתרצו להזמין תמונות גדולות יותר צריך שגודל הקובץ (הרזולוציה) יהיה גדול יותר. להדפסים 10X15 מומלץ לשלוח קבצים בגודל 1000X1500 פיקסלים לפחות.
תמונות באיכות נמוכה יודפסו כפי שהן אז חשוב לבדוק את קבצי התמונות לפני ששולחים אותם להדפסה..
אנחנו לא יכולים לקבל קבצים הגדולים מ-20MB אז אנא הקטינו קבצים גדולים מידי (בתוכנות כמו פוטושופ).
אני מכין את הקבצים להדפסה, איזה פרופיל צבע לשלוח?
במידה ואתם עורכים את התמונות בתוכנות עריכה אנא שימו לב לשמור אותן בפרופיל צבע RGB (מומלץ sRGB).
מה קורה אם הקובץ ששלחתי באיכות נמוכה?
אנו לוקחים בחשבון שהתמונות שאתם שולחים אלינו להדפסה הן התמונות שאותם אתם רוצים להדפיס ושתשלחו אלינו את הקובץ באיכות הגבוהה ביותר שיש לכם ועל כן אנו נשתדל להוציא את התוצאה הטובה ביותר מהקבצים שנקבל מכם. בשביל תוצאה טובה אנא הקפידו לשלוח קבצים בגודל של לפחות 100 פיקסלים לכל ס"מ (לדוגמה 1000X1500 פיקלסים להדפסה בגודל 10X15 ס"מ).
האם אתם יכולים לשלוח לי צילום של ההדפסות לפני שתשלחו אותן?
אנו לא יכולים לשלוח צילומים או הדמיות של מוצרים לפני או אחרי הפקתם.
האם אקבל את אותו הצבע שאני רואה במסך שלי?
אנו עובדים בסביבת עבודה מכוילת ואחידה. מסכים שאינם כוילו (על ידי מכשיר כיול חיצוני) יציגו באופן שונה את התמונות ולא נוכל להתחייב שהתמונה תתקבל כפי שהיא מופיעה אצלכם במסך.
התמונות שקיבלתי כהות מעט ממה שרציתי – למה?
כאשר אתם רואים את התמונות במסך סטנדרטי הן לרוב יופיעו בהירות יותר מהתמונה בפועל.
האם התמונות יחתכו בהדפסה?
מידות ההדפסה לא תמיד מתאימות ליחס של מצלמות הטלפונים הסלולרים ולכן חיתוך התמונה עשוי להיווצר בתהליך הדפסת התמונות, בהתאם לחיתוך שבחרתם.
לחילופין ייתכן ויתווסף אליהם 2 שולים (בהתאם למוצר שהזמנת ובהתאם לבחירת שיטת החיתוך במוצרים המאפשרים זאת).
לתמונות בגדלים 10×13/10×15/13×18/15×21 אנחנו מציעים אפשרויות שונות לבחירה לחיתוך התמונה כמפורט בהמשך דף השאלות ותשובות.
על איזה נייר אתם מדפיסים?
הדפסים עד לגודל 30×45 ס"מ אנחנו מדפיסים על גבי נייר שנקרא chroma – professional photo paper.
נייר פוטו איכותי ביותר שגם מצופה ומוגן מנזקי סביבה ועמיד יותר לאורך שנים מהניירות הכימיים ששומשו בעבר.
הדפסים הגדולים מזה אנו מדפיסים על גבי ניירות סמי-מט פוטו איכותיים בהדפסת פיגנטית ברמה מוזאלית.
כל ההדפסים הינם בגימור סמי-מט, לא ניתן לבחור בגימור אחר (כגון מבריק..).
ישנם גם הדפסות FineArt על גבי ניירות אומנותיים יחודיים.
אני חושב שהזמנתי תמונות בגודל שגוי, האם אני יכול לשנות את ההזמנה שלי?
למרבה הצער, ברגע ששלחתם את קבצי התמונות המערכת הסופר מהירה שלנו מתחילה כבר לעבוד עליהם ואנחנו לא יכולים לעשות שינויים בהזמנות.
אם עוד לא שלחתם את הקבצים ניתן ליצור איתנו קשר דרך דף הצור קשר לשינוי הגודל או החבילה.
אפשרויות החיתוך השונות
מידות ההדפסה לא תמיד מתאימות ליחס של מצלמות הטלפונים הסלולרים ולכן חיתוך התמונה עשוי להיווצר בתהליך הדפסת התמונות, בהתאם לחיתוך שבחרתם.
לחילופין ייתכן ויתווסף אליהם 2 שולים (בהתאם למוצר שהזמנת ובהתאם לבחירת שיטת החיתוך במוצרים המאפשרים זאת)
.
אנחנו מציעים אפשרויות שונות לבחירה לחיתוך התמונה (אפשרויות אלו קיימות רק להדפסות בגדלים 10×13/10×15/13×18/15×21):
1.”חיתוך חכם” – כלומר ייתכן חיתוך קטן בתמונה אך כאשר יש חיתוך קיצוני ישארו שולים לבנים בשתי קצוות התמונה בשביל לא לחתוך ממנה (אנא שימו לב כי ההחלטה על חיתוך התמונה הינה ע"פ אחוז החיתוך שיבוצע, זהו אחוז קבוע שאינו ניתן לשינוי).
2. חיתוך הקובץ – כלומר אם יחס הצילום הינו שונה ממידות ההדפסה הקובץ יחתך (ייתכן חיתוך של פרטים חשובים בתמונות מסויימות).
3. השארת שול לבן – בכל מצב שיווצר חיתוך בתמונה, יופיעו שתי שולים לבנים וגודל התמונה יקטן.
אנא שימו לב כי עובי השוליים הלבנים משתנה בהתאם לפרופורציה של התמונה ויכול להיות גם עבה מאוד (כמו לדוגמה בתמונה ריבועית).
תשלומים, הנחות וביטולים
הוספתי מוצרים לעגלת הקניות איך אני יכול לשנות את הכמות?
פשוט שנו את הכמות שרשומה ליד המוצר ואז לחצו על "לעדכן סל קניות" על מנת לשמור את השינוי (:
אני מקבל שגיאה בתשלום מה לעשות?
ראשית אנא וודאו כי אתם משתמשים בכרטיס אשראי תקין שנתמך על ידנו (כמופרט בהמשך).
באם כל זה תקין אנא וודאו כי הקלדתם את פרטיכם בעגלת הקניות נכון וכן את פרטי האשראי (טעות נפוצה שלא תאפשר את השלמת העסקה היא הקלדת מספר סלולרי קצר מידי בעגלת הקניות).
אם הכל תקין ועדיין העסקה לא הושלמה ניתן ליצור איתנו קשר לתמיכה דרך דף צור הקשר או בטלפון 1-700-501-571
*במידה והתשלום הוא באמצעות כרטיס אשראי וכל הנתונים תקינים ניתן גם לעבור לדף התשלום באמצעות פייפאל ואז לשלם בכרטיס אשראי ללא הרשמה או התחברות לפייפאל.
כיצד אוכל לשלם עבור ההזמנה שלי?
על ההזמנות ניתן לשלם באופן אישי בעזרת כרטיס אשראי או דרך חשבון פייפאל.
אנו מכבדים כרטיסי אשראי מחברת ויזה, מאסטרקארד, דיינרס ואמריקן אקספרס.
בפייפאל ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מחברת ויזה ומאסטרקארד או באמצעות חשבון רשום.
לא ניתן לשלם באמצעי תשלום אחר כמו מזומן (למעט אם מגיעים למעבדה לצורך פתיחת הזמנה). לא ניתן לשלם בצ'קים.
לקוחות מוסדיים אשר מעוניינים בתשלום באמצעות העברה בנקאית מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות לצורך השלמת ההזמנה.
לא ניתן לשלם בתשלומים. ישנם חברות אשראי המאפשרות לשנות עסקה לאחר ביצוע לעסקת תשלומי קרדיט בהתקשרות מולם (ניתן לבדוק אפשרות זו מול חברת כרטיס האשראי שלך).
יש לי קוד קופון – איך אני יכול להשתמש בו?
פשוט מאוד – ניתן להזין את הקוד בקופה במעמד ביצוע ההזמנה בעגלת הקניות.
מזינים את הקוד ולוחצים על "החלת קופון".
חשוב לדעת שאם לא מזינים את קוד הקופון לא ניתן להוסיפו לאותה ההזמנה לאחר ביצועה אז אנא אל תשכחו להזין אותו.
האם אוכל לשנות או לבטל את ההזמנה שלי לאחר שליחת התמונות להדפסה (או אם הזמנתי הדפסת תמונות ממאגר התמונות של dprint.co.il)?
למרבה הצער, ברגע ששלחתם את קבצי התמונות המערכת הסופר מהירה שלנו מתחילה כבר לעבוד עליהם, הפקת התמונות נעשית בהזמנה אישית ולכן אנחנו לא יכולים לבטל הזמנות.
האם אוכל לבטל את ההזמנה שלי אם לא שלחתי את הקבצים להדפסה?
אם ההזמנה היא להדפסת תמונות לעיצוב הבית (מתוך מאגר הצילומים שלנו) אז הפקת התמונות נעשית בהזמנה אישית ולכן לא ניתן לבטל את ההזמנה.
אם ההזמנה היא להדפסת תמונות אישית וטרם שלחתם את הקבצים להדפסה, ובמידה והרכישה הייתה בסך של מעל 50 ש"ח (לא כולל דמי משלוח) ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום ממועד הרכישה בכפוף לתנאים הרשומים בתנאי השימוש באתר (לצפייה בתנאים לחצו כאן).
אני לא אוהב את התמונות, אני יכול לשלוח אותם בחזרה?
הפקת התמונות נעשית בהזמנה אישית ולכן אנחנו לא יכולים לבטל הזמנות.
לצערנו אין אפשרות לקבל החזר כזיכוי או החזר כספי.
ולמרות זאת אנו מציעים אחריות מסויימת על התמונות וניתן לקרוא אותה במידע שימושי > אחריות על הדפסים.
האם אתם הכי זולים?
אנחנו מנסים להציע את ההדפסים שלנו במחיר המשתלם ביותר.
מצאת הצעה זולה יותר? שלחו לנו אותה וננסה לתת הצעה טובה יותר. ניתן לשלוח אלינו פניה דרך דף צור הקשר באתר.
*הצעה מאותו טווח זמן על אותו המוצר, באותה איכות הדפסה ובאותם תנאי אספקה ומשלוח. איננו יכולים להתחייב למתן הצעה שונה מהמפורסם באתרנו אך נשמח לבדוק כל פניה.
משלוחים ואיסוף עצמי
כמה זמן ייקח לקבל את התמונות שלי?
אנחנו מתחילים לעבוד על ההזמנות מיד שמקבלים אותם. זמני הייצור מפורטים בדף זמני הייצור, לזמן זה יש להוסיף את זמן המשלוח כמפורט באותו דף.
בבקשה קחו בחשבון שהימים הנספרים הינם ימי עסקים בלבד (ימים א'-ה' לא כולל ערבי-חג וחגים. יום העסקים הינו עד השעה 13:00 הזמנות שיתקבלו לאחר מכן ייחשבו ככאלו שהתקבלו ביום העסקים הבא).
באיסוף עצמי ממשרדי המעבדה בדפוס איילון (פועלי צדק 2, ירושלים) ניתן לאסוף את ההזמנה מיד עם קבלת הדואר האלקטרוני שמודיע על כך שההזמנה מוכנה.
כמה עולה משלוח?
ניתן לצפות במדיניות המשלוחים ובמחירהם בלחיצה כאן.
בחרתי באיסוף עצמי, מהיכן אני אוסף?
ניתן לאסוף את הזמנות בחינם מדפוס איילון, פועלי צד' 2, ירושלים.
טלפון בנקודת האיסוף: 1-700-501-571. ימים ושעות איסוף: א'-ה' 9:00-16:30 (חגים ומועדים בהתאם למפורסם ברשתות החברתיות).
אנא שימו לב כי האיסוף יתאפשר רק לאחר קבלת אישור בדוא"ל שהעבודה מוכנה לאיסוף ורק בהצגת מספר הזמנה או תעודת מזהה על שם המזמין.
בחרתי במשלוח לנקודת איסוף, לאיפה המשלוח יגיע ואיך אדע שהגיע?
משלוח לנקודת איסוף מבוצע לנקודת המסירה שבחרת במהלך הרכישה (ייתכן שמרגע הרכישה ועד מימוש השובר נקודת המסירה תחדל מלשמש כנקודת מסירה או שנקודת המסירה תיהיה מלאה לקבלת חבילות, במקרה כזה חברת השילוח יסיטו את המשלוח לנקודה הפעילה הקרובה ביותר לאותה נקודה והם ישלחו אליך הודעת SMS לעדכון. חשוב לדעת שזה לא בשליטתנו ואנו לא יכולים לשנות את נקודת ההפצה).
באם לא הייתה לך האפשרות לבחור את נקודת האיסוף אך כן בחרת במשלוח לנקודת איסוף, היא תשלח לנקודה הקרובה ביותר לכתובת שהזנת בהזמנה.
מיד עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף ישלח אליך הודעת SMS דרך חברת השילוח (יחד עם קוד אישי לאיסוף). אם אתם עם טלפון כשר שאינו מקבל הודעות SMS אנא עיקבו אחרי המשלוח באתר חברת השילוח לאחר קבלת הדוא"ל מאיתנו שמאשר שהחבילה נשלחה. לקבלת מספר המעקב ניתן ליצור איתנו קשר גם בדוא"ל חוזר לאישור שליחת ההזמנה, לקבלת תוכן הודעת ה-SMS לאיסוף החבילה ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות דוא"ל לאחר הגעת החבילה לנקודה, אנא שימו לב שאין ביכולתנו להתריע ידנית על הגעת החבילה לנקודה ויש לעקוב אחריה באתר חברת המשלוחים.
אנא שימו לב כי את החבילה יש לאסוף בתוך 48 שעות מקבלת ההודעה על הגעתה.
ניתן לעקוב אחרי משלוח E-post באתר e-post.co.il במעקב הזמנות תוך שימוש במספר המעקב שקיבלת ב-SMS (מספר המעקב מתקבל לרוב יום לאחר שליחת ההזמנה מאיתנו).
אנא שימו לב כי בעקבות הודעת בוקסיט על הפסקת פעילותם כל ההזמנות שהינם לנקודות בוקסיט יוסטו לנקודה הקרובה ביותר לכתובת המצויינת בהזמנה.
בחרתי במשלוח עם שליח וראיתי שחברת השילוח לא מגיע ליישוב שלי מה לעשות?
במידה וחברת השילוח לא מגיעה ליישוב שלך אנו נשלח את ההזמנה לנקודת האיסוף הקרובה ביותר ונזכה אותך בהפרש. (במידה ועברו יותר מ-30 יום ממועד הרכישה הזיכוי יהיה כקופון פתוח לאתר).
כמו כן טרם קבלת דוא"ל המאשר שהעבודה מוכנה, ניתן לפנות אלינו דרך דף צור הקשר לשינוי כתובת האספקה.
את אזורי החלוקה של השליח עד הבית ניתן לראות באתר שלנו בדף המשלוחים וזמני ייצור במידע השימושי.
קיבלתי הודעה שלא ניתן לשלוח לנקודת איסוף את המוצר שהזמנתי מה לעשות?
אם ההזמנה הינה להדפסים הגדולים מ-30/30 ס"מ לא נוכל לשלוח אותה במשלוח לנקודת איסוף ומיד שהיא תיהיה מוכנה נודיע לך שניתן לאסוף אותה מנקודת האיסוף בפארק ישראל או לחילופין להוסיף את הפרש דמי המשלוח למשלוח עם שליח, כמובן שנזכה אותך על דמי המשלוח. (במידה ועברו יותר מ-30 יום ממועד הרכישה הזיכוי יהיה כקופון פתוח לאתר).
לא הספקתי לאסוף את החבילה מנקודת האיסוף, מה לעשות?
כמובן שאנו ממליצים להימנע מזאת ובמידה ולא מספיקים לאסוף את החבילה לפנות מראש לחברת השילוח לבקשת הארכת מועד האיסוף, במידה ובכל זאת לא אספתם אותה בזמן (כפי שמפורסם על ידי חברת השילוח) החבילה תוחזר אלינו למעבדה (תהליך שעשוי לקחת עד 45 ימים) וניתן יהיה לאסוף אותה מהמעבדה בפארק ישראל או לחילופין לרכוש משלוח חדש (אנא שימו לב שעלות משלוח חוזר הינה בחיוב מוגדל כפי שמפורט בדף המשלוחים וזמני ייצור במידע השימושי).
בטעות כתבתי את פרטי הכתובת למשלוח הלא נכונים, האם ניתן לתקנם?
אם עוד לא קיבלת הודעה שההזמנה נארזה והועברה לחברת השילוח (הודעה בדוא"ל) אז כן אנא שלחו אלינו בהקדם דרך טופס צור הקשר באתר לשינוי.
במידה והמשלוח כבר הועבר לחברת השילוח פנו אלינו בדחיפות ונעשה כל מאמץ על מנת לשנות את פרטי המשלוח מול חברת השילוח, אנא שימו לב כי ייתכן ושינוי הכתובת או נקודת החלוקה יהיה כרוך בתשלום נוסף (בהתאם להחלטת חברת השילוח).
שאלות נוספות?
אם לא מצאתם את התשובה לשאלה שלכם כאן, תוכלו ליצור אתנו קשר בפשטות דרך הצרו קשר – למעבר לדף לחצו כאן.