fbpx

שאלות ותשובות

בדף זה תוכלו למצוא את התשובות לכל השאלות הקשורות להעלאת הקבצים, מילוי ההזמנות, התשלום והמשלוח.
אם אינכם מוצאים תשובה לשאלתכם אנא צרו קשר ע"י כפתור הצרו קשר בתפריט האתר.

מידע כללי

מה זה dprint.co.il?
dprint.co.il הוא שירות מהפכני להדפסת תמונות איכותיות במחירים משתלמים בפשטות ובקלות, האתר הינו מבית מעבדת הצילום המקצועי ממאדור.
החברה הינה חברה משפחתית בישראל עם ניסיון של שנים בתחום הפקות הצילום אז היו בטוחים שאתם בידיים טובות.

קיימות וסביבה
החברה מעודדת שינוי תפיסתי-חברתי על ידי הטמעת עובדים עם מוגבלויות בכלל קווי הייצור המתקדמים. כמו כן החברה שואפת לצמצום ההשפעה הסביבתית השלילית ולכן החברה בחרה במדפסות של חברת HP הידועות בכך שהן בעלות טכנולוגיות ירוקות יותר מהמקבילות.

איך זה עובד?
בחרו את חבילות ההדפסה הרלוונטיות.
הוסיפו אותן לעגלת הקניות והזמינו אותן.
בסוף תהליך התשלום יופיע באתר מספר הזמנה ייחודי שלך.
כנסו לדף שליחת הקבצים להדפסה.
העלו את התמונות מהמחשב, הטאבלט או הסלולרי שלכם.
וזהו.. התמונות המודפסות בדרך אליכם.

האם שירות הדפסת התמונות שאתם מציעים זה הפיתוח תמונות שהייתי עושה בעבר?
בעבר היינו מצלמים על גבי תשלילים ("פילים"), מפתחים את התשליל ולאחר מכן מפתחים את התמונות.
היום שהטכנולוגייה התקדמה כל כך כבר אין את תהליך פיתוח התמונה והיום התמונות מודפסות ישירות על-גבי מצעי נייר איכותיים ללא צורך בשימוש בכימיקלים בתהליך.
איכות ההדפסה של היום היא האיכות הכי גבוהה שהיתה אי-פעם.
אז כן, הרעיון של הדפסת התמונות הוא בבסיסו אותו דבר כמו הפיתוח תמונות של פעם רק שעם התקדמות הטכנולוגייה גם ההדפסות השתפרו.

באיזה דפדפנים אתם תומכים?
אנו תומכים באופן רשמי ב- Chrome, Firefox ו-Safari, אך כל דפדפן מודרני צריך לפעול ללא בעיות. לצערנו, אנו לא תומכים ב- Internet Explorer מכיוון שמיקרוסופט אינה תומכת בדפדפן זה יותר.

האם יש לכם אפליקציה?
לא, אך זה לא מונע מכם להזמין את התמונות היפיפיות שלכם דרך הדפדפן בטאבלט או בסלולרי…

לא קיבלתי אישור הזמנה – האם ההזמנה שלי התקבלה?
לאחר ההזמנה יופיע באתר אישור המאשר את קבלת ההזמנה וכן ישלח אליך דוא"ל המשאר זאת. אם לא קיבלתם את האישור אנא בדקו אם מופיעה הודעת שגיאה.
אם לא מופיעה הודעת שגיאה ולא קיבלתם את האישור אנא צרו קשר דרך דף הצור קשר בשביל לבדוק האם ההזמנה התקבלה.

העלאת תמונות והדפסתן

האם הגודל ואיכות התמונות שלי חשובים?
בהחלט גודל ואיכות התמונה חשובים מאוד.
ככל שתרצו להזמין תמונות גדולות יותר צריך שגודל הקובץ (הרזולוציה) יהיה גדול יותר.
תמונות באיכות נמוכה יודפסו כפי שהן אז חשוב לבדוק את קבצי התמונות לפני ששולחים אותם להדפסה..
אנחנו לא יכולים לקבל קבצים הגדולים מ-20MB אז אנא הקטינו קבצים גדולים מידי (בתוכנות כמו פוטושופ).
כמו כן ניתן לשלוח עד 20GB בכל הזמנה.

איזה קבצי תמונות אתם מדפיסים?
אנחנו מקבלים את כל הפורמטים הנפוצים לתמונות: Jpg, Jpeg, Png, Gif, Tif, Bmp.
אם יש לכם קבצי תמונות להדפסה שאנחנו לא תומכים בהם ניתן להמירם בכל אחד מהיישומים החינמיים הנמצאים ברחבי האינטרנט.

האם אקבל את אותו הצבע שאני רואה במסך שלי?
אנו עובדים בסביבת עבודה מכוילת ואחידה. מסכים שאינם כוילו (על ידי מכשיר כיול חיצוני) יציגו באופן שונה את התמונות ולא נוכל להתחייב שהתמונה תתקבל כפי שהיא מופיעה אצלכם במסך.

התמונות שקיבלתי כהות מעט ממה שרציתי – למה?
כאשר אתם רואים את התמונות במסך סטנדרטי הן לרוב יופיעו בהירות יותר מהתמונה בפועל.

האם התמונות יחתכו בהדפסה?
מידות ההדפסה לא תמיד מתאימות ליחס של מצלמות הטלפונים הסלולרים ולכן חיתוך התמונה עשוי להיווצר בתהליך הדפסת התמונות, בהתאם לחיתוך שבחרתם.
אנחנו מציעים אפשרויות שונות לבחירה לחיתוך התמונה כמפורט בהמשך דף השאלות ותשובות.

*רוב המכשירים הסלולרים מצלמים בפרופורציה 4:3. רוב ההדפסים הינם בגדלים המתאימים למצלמות המקצועיות יותר שהן בפרופורציה של 3:2.

באיזה נייר אתם מדפיסים?
הדפסים עד לגודל 30/45 ס"מ אנחנו מדפיסים על נייר "ממאדור-פוטו" המצופה ומוגן מנזקי הסביבה והזמן.
הנייר הינו נייר ייחודי של מעבדת הצילום ממאדור.
הדפסים הגדולים מזה אנו מדפיסים על גבי ניירות סמי-מט פוטו איכותיים.

כל ההדפסים הינם בגימור סמי-מט, לא ניתן לבחור בגימור אחר (כגון מבריק..).

אני חושב שהזמנתי תמונות בגודל שגוי, האם אני יכול לשנות את ההזמנה שלי?
למרבה הצער, ברגע ששלחתם את קבצי התמונות המערכת הסופר מהירה שלנו מתחילה כבר לעבוד עליהם ואנחנו לא יכולים לעשות שינויים בהזמנות.
אם עוד לא שלחתם את הקבצים ניתן ליצור איתנו קשר דרך דף הצור קשר לשינוי הגודל או החבילה.

מה קורה אחרי שאני שולח את ההזמנה שלי?
לאחר שליחת הקבצים יופיע באתר אישור המאשר את קבלת ההזמנה. אם לא קיבלתם את האישור אנא בדקו אם מופיעה הודעת שגיאה.
מיד עם קבלת הקבצים המערכת החכמה שלנו מתחילה לעבוד עליהם, להדפיס אותם ולארוז אותם.
מיד שההזמנה מוכנה תקבלו הודעה בדואר האלקטרוני שההזמנה מוכנה ואם בחרתם לקבלם באמצעות boxit או שליח אז ההזמנה בדרך אליכם.

 

אפשרויות החיתוך השונות

מידות ההדפסה לא תמיד מתאימות ליחס של מצלמות הטלפונים הסלולרים ולכן חיתוך התמונה עשוי להיווצר בתהליך הדפסת התמונות, בהתאם לחיתוך שבחרתם. אנחנו מציעים אפשרויות שונות לבחירה לחיתוך התמונה (אפשרויות אלו קיימות רק להדפסות סטנרדטיות).

 

1.”חיתוך חכם” – כלומר ייתכן חיתוך קטן בתמונה אך כאשר יש צורך בחיתוך קיצוני נשאיר שול לבן בקצוות התמונה בשביל לא לחתוך ממנה..
2. חיתוך הקובץ – כלומר אם יחס הצילום הינו שונה ממידות ההדפסה הקובץ יחתך ומרכז התמונה ישאר ממורכז.
3. השארת שול לבן – בכל מצב שיווצר חיתוך בתמונה, יופיע שול לבן וגודל התמונה יקטן.

תמונה ממצלמה סלולריות*

תמונה ממצלמה מקצועית

תמונה פנורמית

תמונה מרובעת

תמונה מקורית

חיתוך חכם

*חיתוך זה הינו בררת המחדל בהדפסה אם לא מצויין אחרת.

חיתוך הקובץ

השארת שול לבן

*רוב המכשירים הסלולרים כוללים מצלמה המצלמת בפרופורציה המוצגת, יתכן מכשירים שמצלמים בפרופורציה שונה.
**התמונות להמחשה בלבד. ההדמיות הינם להדפסים בגודל 10/15 ס"מ.

תשלומים, הנחות וביטולים

כיצד אוכל לשלם עבור ההזמנה שלי?
על ההזמנות ניתן לשלם באופן אישי בעזרת כרטיס אשראי ו/או דרך חשבון פייפאל.
אנו מכבדים כרטיסי אשראי מחברת ויזה ומאסטרקארד, התשלומים נעשים באמצעות פייפאל דרך כרטיס אשראי או באמצעות חשבון רשום.

יש לי קוד שובר – איך אני יכול להשתמש בו?
פשוט מאוד – ניתן להזין את הקוד בקופה במעמד ביצוע ההזמנה.
ניתן להשתמש רק בקוד אחד בכל הזמנה.
שימו לב כי ניתן להשתמש בקוד השובר פעם אחת בלבד למעט במקרים אשר כתוב על השובר כי ניתן לממשו מספר פעמים.

האם אוכל לשנות או לבטל את ההזמנה שלי לאחר שליחת התמונות להדפסה (או אם הזמנתי הדפסת תמונות ממאגר התמונות של dprint.co.il)?
למרבה הצער, ברגע ששלחתם את קבצי התמונות המערכת הסופר מהירה שלנו מתחילה כבר לעבוד עליהם, הפקת התמונות נעשית בהזמנה אישית ולכן אנחנו לא יכולים לבטל הזמנות.

האם אוכל לבטל את ההזמנה שלי אם לא שלחתי את הקבצים להדפסה?
אם ההזמנה היא להדפסת תמונות לעיצוב הבית (מתוך מאגר הצילומים שלנו) אז הפקת התמונות נעשית בהזמנה אישית ולכן לא ניתן לבטל את ההזמנה. אם ההזמנה היא להדפסת תמונות אישית וטרם שלחתם את הקבצים להדפסה ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 90 יום ממועד הרכישה בכפוף לתנאים הרשומים בתנאי השימוש באתר (לצפיה בתנאים לחצו כאן).

אני לא אוהב את התמונות, אני יכול לשלוח אותם בחזרה?
הפקת התמונות נעשית בהזמנה אישית ולכן אנחנו לא יכולים לבטל הזמנות.
לצערנו אין אפשרות לקבל החזר כזיכוי או החזר כספי.

 

משלוחים ואיסוף עצמי

כמה זמן ייקח לקבל את התמונות שלי?
אנחנו מתחילים לעבוד על ההזמנות מיד שמקבלים אותם. זמני הייצור מפורטים בדף זמני הייצור, לזמן זה יש להוסיף את זמן המשלוח.
בבקשה קחו בחשבון שהימים הנספרים הינם ימי עסקים בלבד (ימים א'-ה' לא כולל ערבי-חג וחגים. יום העסקים הינו עד השעה 13:00 הזמנות שיתקבלו לאחר מכן ייחשבו ככאלו שהתקבלו ביום העסקים הבא).

באיסוף עצמי ממשרדי ממאדור בירושלים ניתן לאסוף את ההזמנה מיד עם קבלת הדואר האלקטרוני שמודיע על כך שההזמנה מוכנה.

כמה עולה משלוח?
ניתן לצפות במדיניות המשלוחים ובמחירהם בלחיצה כאן.

בחרתי באיסוף עצמי בירושלים, מהיכן אני אוסף?
האיסוף הינו ממעבדת הצילום ממאדור.קום, רחוב החרושת 6 (בתוך בית המשקם) באזה"ת תלפיות בירושלים. אפשר לחפש dprint ביישומון waze.
טלפון בנקודת האיסוף: 1-700-700-762. ימים ושעות איסוף: א'-ה' 8:30-17:00.
אנא שימו לב כי האיסוף יתאפשר רק לאחר קבלת אישור בדוא"ל שהעבודה מוכנה לאיסוף ורק בהצגת תעודה מזהה של מזמין העבודה.

בחרתי במשלוח עם Boxit לאיפה המשלוח יגיע ואיך אדע שהגיע?
משלוח דרך boxit מבוצע לנקודת המסירה כפי שבחרת במהלך הרכישה.
מיד עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף ישלח אליך הודעת SMS דרך בוקסיט (יחד עם קוד אישי לאיסוף). אם אתם עם טלפון כשר שאינו מקבל הודעות SMS אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות של בוקסיט לאחר קבלת הדוא"ל מאיתנו שמאשר שהחבילה נשלחה (לקבלת קוד אישי לאיסוף יש לפנות אל שירות הלקוחות של בוקסיט – אנחנו לא נוכל להפיק קוד שכזה).
אנא שימו לב כי את החבילה יש לאסוף בתוך 48 שעות מקבלת ההודעה על הגעתה.

בחרתי במשלוח עם שליח וראיתי שחברת השילוח לא מגיע ליישוב שלי מה לעשות?
במידה וחברת השילוח לא מגיעה ליישוב שלך אנו נשלח את ההזמנה דרך Boxit לנקודת האיסוף הקרובה ביותר ונזכה אותך בהפרש.
אם ההזמנה הינה להדפסים הגדולים מ-30/30 ס"מ לא נוכל לשלוח אותה דרך בוקסיט ומיד שהיא תיהיה מוכנה נודיע לך שניתן לאסוף אותה מנקודת האיסוף בירושלים, כמובן שנזכה אותך על דמי המשלוח.
כמו כן טרם קבלת דוא"ל המאשר שהעבודה מוכנה, ניתן לפנות אלינו דרך דף צור הקשר לשינוי כתובת האספקה.
את אזורי החלוקה של השליח עד הבית ניתן לראות ב: orian.com.

בטעות כתבתי את פרטי הכתובת למשלוח הלא נכונים, האם ניתן לתקנם?
אנחנו מתחילים לעבוד על ההזמנות מיד שמקבלים אותם ואנחנו לא יכולים לתקן בהן טעויות.
במידה ויש טעות שכזו אנא שלחו אלינו תוך שעה אחת פניה דרך טופס צור הקשר באתר ונעשה כל מאמץ על מנת לשנות את פרטי המשלוח. במידה וברצונכם לשנות נקודת איסוף של בוקסיט אנא פנו ישירות אל שירות הלקוחות של בוקסיט.

 

 

שאלות נוספות?


אם לא מצאתם את התשובה לשאלה שלכם כאן, תוכלו ליצור אתנו קשר בפשטות דרך הצרו קשר – למעבר לדף לחצו כאן.

דילוג לתוכן